Această prezentare necesită JavaScript.

… a N a vacanta a Ioanei. La ea nu mai tinem numaratoarea. Poate fi si pentru Ioana prima vacanta de la gradinita. Ne-am facut bagajele si am plecat „cu catel, cu purcel” la mare. Nu am plecat cu noaptea in cap ca sa stam sa asteptam pana la 16 cazarea. Am plecat la ora de somn a fetelor. Drumul usoar, fetele cuminti, am ajuns fara probleme. Am mers la noi pe litoral pentru ca Ania era prea mica si prea riscant sa plecam in afara. Dar si la noi e riscant sa mergi cu copiii. Mai ales la noi. Am ales un hotel de 4 stele (mentionez asta nu ca sa ma laud ci ca sa vedeti in ce conditii am stat). Cand am intrat in camera m-am sufocat, asa era de mica fata de ce am vazut pe net. Bazinul la toaleta nu mergea, telecomanda nu mergea, aerul conditionat era blocat la un singur nivel, pe balcon nu aveai curaj sa lasi copilul pentru ca putea cadea foarte lejer. Am fost dezamagita si nervoasa in ziua aia. Dar, nu am vrut sa strica vacanta asa ca m-am adunat si am incercat sa ma simt bine pentru fete. La restaurant un bufet de toata jena si o servire la fel. Unde am nimerit frate? La mare a fost greut si am simtit lipsa unei bone. Nu am reusit sa mergem la aerosoli pentru ca ne culcam la miezul noptii si nu mai aveam putere sa ma trezesc la 6. Important e ca Ioana s-a simtit bine si ca nu s-au imbolnavit. Am plimbat-o cu telegondola, cu trasura, am fost la delfinariu. Luni ne-am intors cu bine acasa, iar miercuri am plecat la Praid (Harghita), la salina. Nu mai aveam chef si putere sa desfac bagajele si sa le fac la loc si daca nu plateam avans pentru rezervare cred ca nu mai mergeam. De multe ori mi se intampla sa nu mai vreau sa merg undeva si in final sa merg si sa am o experienta frumoasa. Asa a fost acum. Mi-a fost putin frica de drum dar nu au fost pobleme. Ne-am oprit la Bran sa vada Ioana castelul „printeselor”. Ajunsi acolo, ne-a asteptat o camera mare,curata, aerisita, liniste si aer curat. Alta viata. Majoritatea oamenilor vorbeau maghiara dar erau foarte de treaba. Mancarea a fost foarte buna. Am avut curaj sa ii dau si Aniei supica. Nu mai vorbesc ca erau preturile la jumatate fata de mare. Ioana a mers in fiecare zi la salina si a stat 3 ore dupa indicatiile medicului. In salina e super. Erau locuri de joaca, leagane, bancute, internet, semnal la mobil, restaurant, o crama, o biserica si un muzeu. Singura problema cu salina a fost diferenta de temperatura. Afara 30 si ceva de grade si in interior 15-16. Cand ajungeam in salina le imbracam repede pe fete. Ania a avut voie doar in vizita dar am stat si noi cate o ora timp de doua zile. Sambata am plecat si ne-am oprit la matusa lui Marius in Boian pentru o noapte. Ioana a fost incantata. S-a dus la toate animalele, le-a dat mancare. Ar fi stat numai in curte. Cred ca din tot concediul Ioana a fost cea mai castigata, iar noi ne-am bucurat de bucuria lor.Acum suntem acasa si ne bucuram ca suntem sanatosi. Suntem recunoscatori pentru timpul petrecut in familie.