Această prezentare necesită JavaScript.

Luna asta avem noutati.Cum spuneam in articolul precedent, am avut un virus urat la burtica si acum mi-e clar ca el a fost de vina pentru tot si nu dintisorii pentru ca nu au spart inca gingia si acum e linistita. Al doilea lucru mai trist pentru mine este ca a renuntat, odata cu virusul, si la masa de noapte de la tzitzi. M-am mai chinuit eu cateva zile cu mulsul dar am terminat cand a inceput sa refuze orice fel de lapte. Acum a inceput sa bea laptic mai bine dar doar formula. Noi sa fim sanatosi ca 8 luni de alaptat sunt suficiente. Sunt impacata cu gandul ca am facut TOT ce era posibil ca sa am laptic. Nu stiu de ce fetele mele nu au fost tzitzi dependente. Poate pentru ca au dormit in camere separate de noi si nu au fost asa lipite de mine? In rest toate bune. Sta in fund foarte bine. Chiar o las singura pe covorul din camera Ioanei si mai fac cate ceva. Doarme bine noaptea cu o pauza de masa. In rest e foarte cuminte si vesela. Nu prea am ce sa ii reprosez. E tot timpul in cautare de activitati noi. A invatat noi comenzi dar a si uitat. Facea „mai mai” dar a uitat. Acum face „pa pa” si arata cat de mare se face. E mancacioasa si pofticioasa in continuare. Ii dau sa guste din multe mancaruri ca sa nu faca mofturi ca Ioana la unele lucruri. Are 7,6kg si 68 cm.