De sarbatori ne-am bucurat din plin de prezenta lui tati. A fost liber de la Craciun pana la Sf. Ion. De luni e din nou la munca. Ioana s-a invatat tare mult cu el. Vroia numai cu tati. Si nu mi-a parut rau. Am avut si eu timp sa mai respir. Mi-am luat si o sambata libera si am plecat la plimbare cu prietena mea Luisa. Tati s-a descurcat excelent cu Ioana. Am venit acasa si copilul era mancat si culcat. Am fost plecati in concediu la Brasov unde ne-am vazut cu Dorothea (prietena Ioanei din copilarie 😉 ). Am fost cazati la prietenii nostrii buni Alice si Rafael. Ei au doi baietei minunati: Filip si Ruben. Ruben seamana asa mult cu Ioana, parca sunt frati gemeni. O sa va convingeti din poze. Ne-am simtit tare bine la ei. Marius a fugit o zi la schi in Predeal. Doar de o zi de schi a avut parte concediu asta. Per total a fost un concediu reusit cu mult timp petrecut impreuna ca familie si cu multe vizite la prieteni.